webmistress journal affiliates freebies credits
web information
I Support Privacy Protection

BLOG STARTED: 11/2008
BLOG DIED: N/A

current layout: science box
last updated: December 13,2009

blogviews
online


DISCLAIMER
welcome to my kawaii blog. feel free to read around. this blog was designed me(steffanie). copyrighted 2008 by oh-so-lovelyy.blogspot.com i do not share my personal layout. pls look at the credits to where i got my references. tag me if you want to be linked. COPYCATS, rippers & spammers are not welcome here!
strictly NO RIPPING
best viewed using in
TESTED:
compatible now with Mozilla Firefox & Internet Explorer


web-MISSY



Name: Airen
Age: 16 *so sad to be this old T_T*
FAVE COLOR: GREEN

s:
PhotobucketSNSD(Girl's Generation)
Photobucket SUJU (Super Junior)
Photobucket procrastinating
Photobucket to go online (and gets really moody whenever she can't go online)
PhotobucketI love Kpop
Photobucket I ♥ anything cute!
Photobucket I ♥ anything KOREAN!i.e. culture, kpop, fashion and etc. don't get me wrong, i'm not a total K addict


dis-s:
PhotobucketCRAPPY INTERNET CONNECTION
Photobucketthings not happening as planned
Photobucketgetting pressured and stressed
PhotobucketASSWHOLES/BULLSHITS/CRAPS (sorry for my french)


don't forget...

So...
Photobucket

recent entries
Is she pretty.....? Kung sya ay pretty ano nlang a...
who is your crush????
Maganda kba...???????
To wanna be GD's microphone or Ice cream ^^ #rando...
Touch GD's body or kiss Tabi ?? ♥
To go on vacation with you bias or that he comes f...
Do someone knows what's the fav color is from #Tae...
My Heaven or Lies ??
Kimchi or Seaweed ??x
Gd's style or Tabi's style ??x


wishlist
SLR/DSLR
laptop (apple if possible)
new digital camera(canon)
samsung phone
nintendo DS
trip to seoul, so korea
get my hair fixed
more blogviews and blogfriends
boots(ugg or any other boots)
newsneakers
hair to grow faster
a really really big teddy bear to hug>.<
fun last 4 months as a hs senior
green hair highlights
ipod

plugboard


social sites:

Plurk-greenatheart
Twitter-greenatheart_
Looklet-greenatheart
Tumblr-Greenatheart
DeviantArt-greenatheart
facebook-Airen Te



ShoutMix chat widget


jukebox


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



rewind


Monday, October 4, 2010
Is she pretty.....? Kung sya ay pretty ano nlang ang ugly...? hahahha @ 1:17 AM

well, ugly is the opposite of pretty.:D

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com

who is your crush???? @ 1:17 AM

hahaha! LEETEUK! :)) but seriously i dunno.:))

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com

Maganda kba...??????? @ 1:16 AM

define maganda.

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com

Monday, September 13, 2010
To wanna be GD's microphone or Ice cream ^^ #random xd @ 2:38 AM

HAHAHAHAHAHA! ice cream? HAHAHA dung dung dung dung. HAHAHAHA

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com

Touch GD's body or kiss Tabi ?? ♥ @ 2:37 AM

I dunno who TABI is. T_T i guess touch GD's body then. D:

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com

To go on vacation with you bias or that he comes for 1 month to live in you're house and have fun ! ? @ 2:37 AM

Ohmyy. tough question.LOL. I would love to go on a vacay with my bias for a month and live in my house for the next month. HAHAHA

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com

Do someone knows what's the fav color is from #Taeyang oppa ? @ 2:36 AM

sorry no idea. D:

Be curious!XD




©copyrighted 2009 greenatheartonline.com